Autor |
Zpráva |
rudyzzr
|
Předmět příspěvku: V300 nebo 5100 ??? Napsal: 15 dub 2013 22:36 |
|
Registrován: 01 kvě 2012 02:20 Příspěvky: 108 Bydliště: Roznov pod Radhostem
|
Loni kdyz jsem menil olej mi jeden goldwingar doporucil abych nesetril a koupil pro svuj stroj Motul V300 (plna syntetika).Dneska kdyz jsem byl v Honde v Krhove tak jsem chtel opet tento olej.Bohuzel ho nemeli v kanistrech tak se sla prodavacka zeptat kluku do servisu jestli nemaji rozlivany.Prisla s tim ze nemaji,ze maji jen 5100 a taky rikala ze ogari v servisu ji tvrdili z by V300 do Goldasa nikdy nelili... Toz sa chcu zeptat co tam lejete vy???
_________________ RudyZZR
|
|
|
|
|
Curtiss
|
Předmět příspěvku: Re: V300 nebo 5100 ??? Napsal: 15 dub 2013 23:20 |
|
Registrován: 04 kvě 2010 20:11 Příspěvky: 103 Bydliště: Česká Lípa
|
|
|
|
|
hardrain
|
Předmět příspěvku: Re: V300 nebo 5100 ??? Napsal: 15 dub 2013 23:27 |
|
Registrován: 02 říj 2012 00:49 Příspěvky: 134 Bydliště: Úžice u Kralup
|
Do starých Goldwingů dávám MOTUL 3000 4T 20W50, do novějších MOTUL 5000 10W40 Ale V 300 je v garáži a leje ho synek do Kawasaki ZZR 1400. Tam se hodí opravdu víc
_________________ YOU OWN A WING, TO SHOW A WING Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
|
|
|
|
|
romand
|
Předmět příspěvku: Re: V300 nebo 5100 ??? Napsal: 16 dub 2013 10:56 |
|
Registrován: 24 bře 2012 01:09 Příspěvky: 60
|
Tak když dám do GL 1500 15w 40, tak nic nezkazím?????Nebo mám dát 10W40???
|
|
|
|
|
hardrain
|
Předmět příspěvku: Re: V300 nebo 5100 ??? Napsal: 16 dub 2013 11:25 |
|
Registrován: 02 říj 2012 00:49 Příspěvky: 134 Bydliště: Úžice u Kralup
|
První číslo s písmenem W označují viskozitu v zimě. Čím je číslo menší, tím je olej za studena tekutější a proto dříve a lépe vytvoří olejový film na styčných plochách. Číslo za pomlčkou tii uvádí viskozitu při vyšší teplotě. Čím je číslo vyšší, tím vyšší snese olej zatížení a nehrozí trhání olejového filmu. Omlouvám se, vím že se na to nikdo neptal. Ofic. do GW 1500 patří 10W40, ale zjevně se houby stane, když máš doma 15W. Akorát bych to nemíchal
_________________ YOU OWN A WING, TO SHOW A WING Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
|
|
|
|
|
Riči - MOTOLITO
|
Předmět příspěvku: Re: V300 nebo 5100 ??? Napsal: 16 dub 2013 19:46 |
|
Registrován: 02 črc 2009 20:09 Příspěvky: 167 Bydliště: Ústí nad Labem
|
Trochu to odlehčím.... ono z míchaného nejvíc bolí hlava a proto není dobré míchat... Jinak já taktéž dávám 10W40
_________________ "Na počátku bylo slovo Boží, ...a pár svařenejch trubek.." ( z filmu "Ve stínu gangu" ) Kontakt: +420 774 233 662, mail: rici-gl1500@seznam.czhttp://www.wataha.tarnow.pl
|
|
|
|
|
rudyzzr
|
Předmět příspěvku: Re: V300 nebo 5100 ??? Napsal: 17 dub 2013 07:41 |
|
Registrován: 01 kvě 2012 02:20 Příspěvky: 108 Bydliště: Roznov pod Radhostem
|
Riči - MOTOLITO píše: Trochu to odlehčím.... ono z míchaného nejvíc bolí hlava a proto není dobré míchat... Jinak já taktéž dávám 10W40 ja bych tu chtel vyresit jestli V300 nebo 5100 (oboji je 10W40. s tim rozdilem ze 5100 je polo,V300 cista syntetika)
_________________ RudyZZR
|
|
|
|
|
Káčko
|
Předmět příspěvku: Re: V300 nebo 5100 ??? Napsal: 17 dub 2013 09:02 |
|
Registrován: 23 čer 2009 11:27 Příspěvky: 466 Bydliště: Praha 10, 603460165
|
Řídil bych se přímo tím, co je v manuálu. Všechny specifikace se dají najít na obalu každého oleje, proto bych hledal na obalech specifikace uvedené v manuálu.
_________________ Honda Goldwing 1500 SEskutrmoto.cz
|
|
|
|
|
romand
|
Předmět příspěvku: Re: V300 nebo 5100 ??? Napsal: 17 dub 2013 09:40 |
|
Registrován: 24 bře 2012 01:09 Příspěvky: 60
|
Z tabulky vyplývá, že lze s olejem10-30 jezdit i v mrazech okolo - 15 °C. Zajímalo by mě, jest-li někdo jezdí na motorce pod nulu. Asi naposledy jezdily v takových mrazech Němci u Stalingradu.
|
|
|
|
|
hardrain
|
Předmět příspěvku: Re: V300 nebo 5100 ??? Napsal: 17 dub 2013 09:54 |
|
Registrován: 02 říj 2012 00:49 Příspěvky: 134 Bydliště: Úžice u Kralup
|
no jezdím i v zimě, ale olej zůstává 10W40.
_________________ YOU OWN A WING, TO SHOW A WING Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
|
|
|
|
|
|