Tak jsem se vrátil z Korsiky najeto kolem 4500 km ponejvíce v horku byl i déšť a kolem 10°C cca 3 dny.Zbytek 28-35°C
Foukání 3,2-studená- dělá to cca 3,6 -3,8 zatepla jistě i výš( neměřeni ihned )!!! nejmenší tlak po příjezdu do studených Alp ráno 3,0. Takže tlakem to nespravím.
Zatížen -full dva lidi bágly i na nosiči(cesta tam a zpět cca 3tis.Km) (zde wing odvedl dobrou práci -jinak by mi nosič projel kufrem

).
Guma zubatá jak sviňa -zadek -při náklonu to zase drnčí- nejvíc se to zhoršilo při jízdě v koloně -rozjíždění a akcelerace, kdy se předjíždělo. (subjektívní pocit-nemůže za to naklánění-zatáčení ,ale akcelerace 1.8 s kardanem- to zmíněné brždění-nemyslím -zde jde váha i dopředu tam je vše OK) váha stroje je první problém ,ale třetinu jsem najel "nalehko" a zde si myslím to bylo nejhorší opotřebení-jelo se svižněji a předjíždělo se
Jsem přesvědčen ,že guma nezvládá váhu stroje ve váze a akceleraci(krouťák ) - zuby musí mít všichni ,kdo někoho i předjeli !!!
Jinak guma držela ve všech režimech výborně a to i při přívalových deštích ,kdy mi promočená prdel cvakala šestku drát v 120Km/h -jsem se modlil, aby nikde nebyla vyjetá kolej plná vody-jezdci na "naháči" přede mnou to ustřelilo...zvládl to. Já bez větších problémů jen posranej.

Přilnavost a bezpečí OK. Na nájezd je ještě brzo.
_________________
Image je na prd, počítají se jen kilometry
A zdravím i odsud všechny co mají dvě kola a motor... bez rozdílu značky a kubatůry.