Autor |
Zpráva |
Svobodak
|
Předmět příspěvku: Gumy na GL1800 a zuby na ních Napsal: 09 kvě 2016 20:58 |
|
Registrován: 07 čer 2015 12:25 Příspěvky: 24
|
Tak mám asi problém- již druhá zadní Bridgestone G704 180/60 R16 74H mi i při tlakování na 3 bary (300Kpa) se už po 6000 km udelají zuby na gumě a to tak, že v drážce vzorku se sjíždí náběh víc než zadní část ta jako by odstávala od drážky. Upozorňuji ,že tlak v gumě nikdy neklesl pod 2,8 Bar, což je hodnota v manuálu. Máte někdo vysvětlení ??? mám novou zadní pružinu. Jezdím tak nějak normálně - vyjímečně i ostřeji ,většinou cestovně do 120Km . Napadl mě zadní tlumič - ale to prý u 60 tis nájezdu je nesmysl ...tak kurňa co -Kamarádi najedou 2x víc s vlnkama na sjeté gumě a to foukají 2,8 Bar -já mám zuby od 2mm do 3 mm vypadá to jako pila. V zatáčkách to bručí. Díky za pomoc-pokud to někdo taky řešil. Jaké máte zkušenosti se značkami gum ? Svoboďák
_________________ Image je na prd, počítají se jen kilometry A zdravím i odsud všechny co mají dvě kola a motor... bez rozdílu značky a kubatůry.
|
|
 |
|
 |
Svobodak
|
Předmět příspěvku: Re: Gumy na GL1800 a zuby na ních Napsal: 09 kvě 2016 21:10 |
|
Registrován: 07 čer 2015 12:25 Příspěvky: 24
|
Podle Ríši -Winga- (můj servisní guru na telefonu) to chce foukat ještě výš , přez 3bary ,ale kolegové to tahají na 2,8 a stupačkami o zem- a bez problémů- jen mě ještě napadla ta váha -jezdím výhradně ve dvou ??? Nemám vozík, zadní nosič, ani nejezdím pravidelně napakován na patra. Vím že Metz nee, že Bridge je pro GL TOP marka , tak proč zase já?-- a už druhá  není to zadarmo - 4300Kč  a Dělá to od toho co jsem ji koupil. Že by Karma ?
_________________ Image je na prd, počítají se jen kilometry A zdravím i odsud všechny co mají dvě kola a motor... bez rozdílu značky a kubatůry.
|
|
 |
|
 |
Jerry
|
Předmět příspěvku: Re: Gumy na GL1800 a zuby na ních Napsal: 10 kvě 2016 14:51 |
|
Registrován: 11 dub 2012 17:07 Příspěvky: 163 Bydliště: Praha-(rezervace)
|
Buď v klidu nejseš sám.  Dělala mi to Bridge a pak jsem použil Metz.(už nikdy více) a taky zuby jako na pile. Myslel jsem že se to srovná po výměně nové pružiny a jak to čtu tak asi nee. 
_________________ Honda Silverwing 600 Prodáno Honda Goldwing 1800 ABS, AIRBAG, ,LED , DENNÍ LED.
Člověk, který cestuje s touhou dozvědět se, směřuje přes všechny dálky hlavně k sobě samému. Jan Werich
|
|
 |
|
 |
Winng
|
Předmět příspěvku: Re: Gumy na GL1800 a zuby na ních Napsal: 12 kvě 2016 18:55 |
|
Registrován: 16 čer 2010 22:40 Příspěvky: 34 Bydliště: Prešov Slovensko
|
No sice jsem to priteli Svobodakovi uz rikal do telefonu i jsme si psali ale pro ostatni : 18tka je extremne citliva na tlak v pneumatikach. Jiz 0,2 bar dela velke divy v trakci sjizdeni gum tvrdosti jizdy a rychlosti zataceni. Predni Stouna se nejlepe jevi pri skutecnem studenem tlaku presne 2,5 a je jedno zda se jezdi sam dvojice ci jak tezky doplnky je stroj. Pri pohledu zboku na stroj je videt proc. Ridic sedi na zadnim tlumici a spolujezdec nad zadnim kolem. Tim rozdil v celkove hmotnosti ovlivnuje zatizeni zadni pneu. Predni nikoliv. Skutecne 2,5 je predni optimum vzdy a vsude. Pri 2,65 a vyse jiz je predni perovani tvrde trpi komfort pohodli jizdy predek dribluje a hlavne razy ve zvysene mire trpi predni teleskopy a krk rizeni. Rychlost zmeny smeru je znatelne rychlejsi grip v zatackach nizzsi ale ne dramaticky. Pri 2,35 a niz nastva pravy opak. Rizeni je pomale s moto je silne nedotaciva vynasi ven zmena smeru vyzaduje nasazeni zvlaste v rychlych esickach. Pri lehkem pribrzdeni v zatacce moto silne vynasi ven a nechce zatocit. Velmi dobre tlumeni nerovnosti. Diky podhusteni vznikaji zahy na vzorku uprostred vzorove sjeti " had ". Jak je hadek pres stred = jezdi se na podhustene. Stale se bavime ale o presnem tlaku 2,5 a tu uz do hry vstupuje presnost manometru. Kdyz foukame dle sveho M 2,5 a vpredu mame "hade pres stred " foukame malo. Pri pristi vymene pneu pridat 0,15-0,2. Pro zadek plati o presnosti manometru to stejne cim vic foukame tim mene se sjizdi stred resp min se zahriva = sjizdi "placku uprostred se snazime cim dele oddalit. ". 3,05-3,20 je spravny tlak pro zadek Skutecny tlak. 3,00-3,05 pro moto s min doplnku a solo 3,15- 3,20 pro navesenou moto a dvojici. Samozrejme roli hraje i prizvednuti zadku zvedanim zadku se teziste posunuje nahoru a dopredu ale je to jen okrajova zalezitost. Podhusteni zadku zpusobuje zuby na bokach. Zuby jemne tam budou stale ale hustenim se daji minimalizovat. Ergo cim vetsi zuby tim min hustime pro nas stroj a nase zatizeni. Svobodak napr hustil 2,8 manometr mu lehce keca tak tam ma ve skutecnosti 2,6 a mel byl by min 3,1 neb jezdi ve dvojici. 0,5 bar podhusteno velke zuby . Na dalkove presuny ve dvojici po dalnici zadek snese i 3,35-3,4 na presun a tam upustit. Jen 2 typy jsou smysluplne pro 18tku. Stouny pro trakci v zatackach a tvrdsi Dunlopy na vydrz resp dalkove presuny. Omlouvam mozne preklepy pisu z telefonu. Hezky vecer. RichardS
|
|
 |
|
 |
Svobodak
|
Předmět příspěvku: Re: Gumy na GL1800 a zuby na ních Napsal: 15 kvě 2016 21:37 |
|
Registrován: 07 čer 2015 12:25 Příspěvky: 24
|
Díky Ríšovi opravdu mi to psal ,volal. Další gumy budou Bridgestone -zatáčky mě baví víc než dálnice. Už je mám na cestě ...foukat budu 3,1 bar ...uvidíme jak to dopadne ...jinak jsem si zajel k dvěma GL1800 a zuby mají všichni!!! Trošku mě to štvalo Electra od HD 350kg a nic nedělala (zase tak nejezdila  )Zuby na bocích měl někdo víc někdo míň, a všichni skončili na Bridgestonech -nikdo nechce Metz, Jeden jezdil Dunlop (HD vzorek) a prý poloviční nájezd stejně je nyní na orig.gumách zuby neřeší tlakuje 2,8-2,9 má i sledování tlaku na motorce.(Ríša ví  ) Dám vědět po sezóně jak jsem dopadl s vyšším tlakováním. Zatím v klidu dojedu zuby  Díky všem za odpovědi. Svoboďák
_________________ Image je na prd, počítají se jen kilometry A zdravím i odsud všechny co mají dvě kola a motor... bez rozdílu značky a kubatůry.
|
|
 |
|
 |
Jerry
|
Předmět příspěvku: Re: Gumy na GL1800 a zuby na ních Napsal: 15 kvě 2016 22:06 |
|
Registrován: 11 dub 2012 17:07 Příspěvky: 163 Bydliště: Praha-(rezervace)
|
Já tedy nevím jestli pomůže přehušťovat pneu, ale mluvil jsem s člověkem který to hustí tak jak píše Wing a po 6tis. tam zuby má také. Asi bude zakopaný pes někde jinde, měl jsem Silverwinga 600 a zuby měl na zadním kole také zhruba po 6tis.
_________________ Honda Silverwing 600 Prodáno Honda Goldwing 1800 ABS, AIRBAG, ,LED , DENNÍ LED.
Člověk, který cestuje s touhou dozvědět se, směřuje přes všechny dálky hlavně k sobě samému. Jan Werich
|
|
 |
|
 |
Svobodak
|
Předmět příspěvku: Re: Gumy na GL1800 a zuby na ních Napsal: 15 kvě 2016 22:34 |
|
Registrován: 07 čer 2015 12:25 Příspěvky: 24
|
Na scootrech je prý tento problém standart ( někdo tomu říká scooterová guma -asi jako tenisový loket  ) a GL je takový malinko větší scooter a jsme doma 
_________________ Image je na prd, počítají se jen kilometry A zdravím i odsud všechny co mají dvě kola a motor... bez rozdílu značky a kubatůry.
|
|
 |
|
 |
Taťka
|
Předmět příspěvku: Re: Gumy na GL1800 a zuby na ních Napsal: 16 kvě 2016 22:02 |
|
Registrován: 27 dub 2010 17:19 Příspěvky: 184 Bydliště: Nové Město u Jáchymova
|
dle mých zkušeností vřele doporučuji Avon Cobra - výměna min. po 18 000 km. Pouze když jedu s vozíkem tak je průběh nižší a vzniká ploška.  dle - Toto obutí poskytuje větším turistickým motocyklům bezpečnou, klidnou a pohodlnou jízdu v přímém směru ale zároveň více než schopný průjezd zatáčkami. Tento plášť přispívá unikátní rovnováze mezi kilometrovým výkonem a požitkem z jízdy. Technologie Advanced-Variable Density Belt construction využívá bezespárový pás z ultra silného materiálu, který společně s Force Following Grooves výrazně snížil nepravidelné a brzké opotřebení na kolech, která nesou těžká břemena. Je tedy zcela ideální volbou pro turistiku. Firma poskytuje záruku OPOTŘEBENÍ 15000 Mile na všechny pneumatiky Avon Cobra a Storm 3D X-M. Snakeskin-efekt hadí kůže bočnic a hlava kobry na ramenou dodávají motocyklu skvělý vzhled.
|
|
 |
|
 |
Lojza
|
Předmět příspěvku: Re: Gumy na GL1800 a zuby na ních Napsal: 19 kvě 2016 17:02 |
|
Registrován: 24 čer 2009 17:29 Příspěvky: 85 Bydliště: Bucovice
|
Přispěji svou troškou:origo byly Dunlop byly dobré akorát nižší přilnavost při teplotách pod 20st.C nájezd cca.25tis přechod na Bridge .čtyři sady,nájezd cca 25tis,z toho polovina z vozíkem,plošky mimo malých na přední gumě žádné,jezdím vetšinou sám,tlak 2,8-3,0/2,3-2,5
_________________ Burgman 650 exe K07,GoldWing 1800 K08 + dvoukolák 500l K09
|
|
 |
|
 |
Jerry
|
Předmět příspěvku: Re: Gumy na GL1800 a zuby na ních Napsal: 19 kvě 2016 18:00 |
|
Registrován: 11 dub 2012 17:07 Příspěvky: 163 Bydliště: Praha-(rezervace)
|
Já jsem se o to zajímal a prý to dělá prudké brždění.
_________________ Honda Silverwing 600 Prodáno Honda Goldwing 1800 ABS, AIRBAG, ,LED , DENNÍ LED.
Člověk, který cestuje s touhou dozvědět se, směřuje přes všechny dálky hlavně k sobě samému. Jan Werich
|
|
 |
|
 |
|