Registrovat    Přihlásit se    Fórum    Hledat    FAQ

Obsah fóra » Honda Goldwing 1800 » Obecná diskuze - Goldwing 1800




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: tlumič řízení GW 1800 gl
 Příspěvek Napsal: 05 říj 2015 18:14 
Offline

Registrován: 07 čer 2015 12:25
Příspěvky: 24
Wingu- Ríšo ty kluku slovenská s češtinou jak břitva (kam tě vítr zavál přez Tatry): Nejsem takovej mág na GL ka jak ty no cestovat za podzimních plískanic k tobě za Tatry tipnu to 400km tam a zpět do Prešova? jen na kafe je asi ptákovina?. To by tam stroj musel zůstat a Vlakem jsem nejel od prvního auta :D - 30 let?. No četl jsem recenze --jsi profík (nepěstuji řitní horolezectví ) dobrej technik je u mě víc než sebelepší "manager"- Taky jsem technik no v jiném oboru (a snad trošku dobrý :D ) . Chtěl bych taky cosi udělat sám - znáš to sice to třikrát zkur...m no nikdo to nedá líp. Opravdu myslíš že zadek ti takhle rozkmitá řidítka ? Nečerti se - jen se ptá technik technika :D Brzdy jsou zatím asi Ok zkoušel jsem prasátka a vracejí se -při brždění to nic nedělá- viz dole vzkaz Taťkovi: ( jo a banku jsem nevykradl a motor je po servisu -Týn- brzdy taky/kontrola-kardan snad taky - 50 tis je na servis pro mě moooc ( takže nezlob se zatím chci vyřešit "jen to klepání řízení") Moc díky a cením si Tvé rady třeba se i stavím jsem zvědavej -ale letos to nedám ani časově.

Taťko ( no moc mi to slovo nejde z huby/klávesnice -táhne mi na 50 :D ) Takže klepání řidítek ti ustalo ,když jsi vyměnil pružinu vzadu ??? Pružinu mohu koupit i od Richarda inzeruje ji na Slovenským serveru-velké množství pružin a i pancéřku- ( upřesním- opraváře Ríšu Winga- v dobrým- všude jen chvála) Vyměním ji podle jeho manuálu a stahovák pružin si půjčím (snad) . Harleje jsem zvládl a to i motor ( je to kovařina) - no do Winga bych zatím nerad lezl a čas v sezóně nemám -jinak to bude v zimě :roll: A myslíš ,že po výměně pružiny bude konečně pokoj? Mě zaráží že to dělá míň ve dvou- vyšší tlak na gumy to zmírní a zhorší se to při jízdě z kopce, nebo ubrání plynu -kdy je tlak na př.kolo asi vyšší??? Při akceleraci je to bez kmitu-zabereš za heft a jde jak po másle zavřeš ji a od 60 do 40 v jdenom se to rozklepe jak sviňa. Ve dvou to dělá decentně/ snesitelněji a tak v 50-45km/h . Takže zmíněný malý tlak na předek asi není můj důvod???? :?
Díky za super rychlou reakci Chlape s Vlkem i mistře Wingů -zrovna vy dva mi asi můžete pomoct -jeden tu závadu měl a jeden to umí spravit -díky za vaše reakce kucí.

_________________
Image je na prd, počítají se jen kilometry :-)
A zdravím i odsud všechny co mají dvě kola a motor... bez rozdílu značky a kubatůry.


Nahoru 
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tlumič řízení GW 1800 gl
 Příspěvek Napsal: 05 říj 2015 18:48 
Offline

Registrován: 16 čer 2010 22:40
Příspěvky: 34
Bydliště: Prešov Slovensko
Hele za 2 týdny vezu moto do Zlína a někdy v listopadu z Novýho Jičína, nevím odkud přesně si tak se dá i okouknout nezávazně osobně./ hodnotit něco, co sem neviděl není úplně na 100% tní verdikt /.když tak cinkni . +421 905 320 396 . Čus R


Nahoru 
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tlumič řízení GW 1800 gl
 Příspěvek Napsal: 05 říj 2015 19:59 
Offline

Registrován: 07 čer 2015 12:25
Příspěvky: 24
Díky Ríšo určo se ozvu -dnes.

No asi jsem neodpověděl, kdo je to Týn a Poslušní. viz první odkaz. přehlídnul jsem začátek.
Pan Poslušný je nadšený fanda a sběratel Goldwingů-má muzeum - všechny golďásky co kdy byli vyrobený i všechny Valkirie včetně speciálů, a nejen to- má světové klenoty od Hondy včetně NR 750 s ovalnými písty -píše recenze o BMW a Hondách a hlavně i v jeho věku JEZDÍ !!!- no tak má i Bramboru no- Vzhledem k jeho Vášni si pořídil pro sebe doma servis specializovaný na Goldwingy no a aby se jeho technik neválel- je to príma Borec - tak berou i motorky na "kšeft" .
Pan Poslušný i jeho paní :-) nevydělávají na motorkách -mají to jen jako koníčka -jejich příjem je z podnikání tuším má fabriku na kafemlejnky :-) A i když asi hrají oproti mě hodně "jinou ligu" Byli na mě hoodně fér a žádný jednání zpatra ,ale pěkně po motorkářsku na rovinku i jeho paní si nehraje na paničku ,ale je to dobrá "baba"(asi mě zabije ) na motorku.
Oba mají můj Respekt -vážím si lidí co nemachrují a umí. No i já nejsem neomylný ,tak i jejich technik nevychytal moje řízení- no ani se mu nedivím ,když jsem ji koupil (GL1800) tak byla v hodně špatném technickém stavu - tak ji postupně po částech dávám dokupy-jak mám prachy ,ale nabídli mi i opravu -no do Týna to mám 300 Km :D a v práci mám vrchol sezóny takže dovolená nehrozí.

No a Tvůj návrh beru -díky za nabídku vážím si tvé ochoty. Petr

_________________
Image je na prd, počítají se jen kilometry :-)
A zdravím i odsud všechny co mají dvě kola a motor... bez rozdílu značky a kubatůry.


Nahoru 
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tlumič řízení GW 1800 gl
 Příspěvek Napsal: 05 říj 2015 22:29 
Offline

Registrován: 07 čer 2015 12:25
Příspěvky: 24
Jsem pako Wing mi asi rosvítil A) Poslušný je Hodný- nějak se mi to spletlo Příjmení s významem :D no asi to není až tak
pravda :?
B) Bohužel servis co jsem zaplatil v Týně a který mi Wing díky diagnostice na dálku udělal-je
to jak rehabilitační cvičení- se jevil jako nedodělaný ,až zfušovaný a tak můj GL jede do
Prešova na trojici svatou: řízení,podvozek,motor ach jo a já si myslel,že jsem to
už jednou opravil a platil (požadoval jsem projít v Týně vše -no a nyní je toho vadnýho
bohužel nějak moc a je to pravda ,sám mě na to nechal WING přijít selským mozkem )
C) Pánové asi nemáte zbytí a pokud nemáte čas na zkoušky mého typu dopadnete stejně V
Prešově
D) vibrace řízení: -kola vyvážit vyměnit gumy,tlumiče včetně kluzáků a oleje ,ložisko
krku,pružina zadku,hydraulika zadku, dotáhnout zadní kyvné rameno.
E) na posranýho hajzl spadne -začala mi týct chl.kapalina -po servisu v Týně ? Ach jo! Právě
dnes --a to mi to taky dělali.Prý se povolila hadice.

Je čas zkusit Wigovo servisní oddělení- stroj mi odveze a na ceně jsme se domluvili-jsem chudý zaměstnanec a asi to není zas tolik -dám vědět výsledek .A hlavně i když si lecos dokážu udělat sám- bude to vždy chyba - úspěch,,,, a na Gl je neúspěch drahý a čas se taky počítá pokud chcete jezdit a to je ode mě k vibracím řízení vše ...díky

_________________
Image je na prd, počítají se jen kilometry :-)
A zdravím i odsud všechny co mají dvě kola a motor... bez rozdílu značky a kubatůry.


Nahoru 
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tlumič řízení GW 1800 gl
 Příspěvek Napsal: 06 říj 2015 10:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 dub 2010 17:19
Příspěvky: 184
Bydliště: Nové Město u Jáchymova
Taťko ( no moc mi to slovo nejde z huby/klávesnice -táhne mi na 50 :D ) Takže klepání řidítek ti ustalo ,když jsi vyměnil pružinu vzadu ??? Pružinu mohu koupit i od Richarda inzeruje ji na Slovenským serveru-velké množství pružin a i pancéřku- ( upřesním- opraváře Ríšu Winga- v dobrým- všude jen chvála) Vyměním ji podle jeho manuálu a stahovák pružin si půjčím (snad) . Harleje jsem zvládl a to i motor ( je to kovařina) - no do Winga bych zatím nerad lezl a čas v sezóně nemám -jinak to bude v zimě :roll: A myslíš ,že po výměně pružiny bude konečně pokoj? Mě zaráží že to dělá míň ve dvou- vyšší tlak na gumy to zmírní a zhorší se to při jízdě z kopce, nebo ubrání plynu -kdy je tlak na př.kolo asi vyšší??? Při akceleraci je to bez kmitu-zabereš za heft a jde jak po másle zavřeš ji a od 60 do 40 v jdenom se to rozklepe jak sviňa. Ve dvou to dělá decentně/ snesitelněji a tak v 50-45km/h . Takže zmíněný malý tlak na předek asi není můj důvod???? :?
Díky za super rychlou reakci Chlape s Vlkem i mistře Wingů -zrovna vy dva mi asi můžete pomoct -jeden tu závadu měl a jeden to umí spravit -díky za vaše reakce kucí.[/quote]




Přezdívku jsem si nevybral, byla mi přisouzena asi před 13 lety ;) a to mi teprve táhne na 60 :lol:

S touto závadou jsem se trápil od koupě, tedy nějakých 40 000 km :!: . Byl jsem 2x v Týně, kde byla servisovaná do okamžiku prodeje na doporučení mého bratra a i několikrát v Chomutově u mého skvělého kamaráda. Bohužel, jak už bylo někde uvedeno i přes dvojí výměnu pneu ,dotažení krku, výměny olejů v tlumičích se závada stále opakovala. Tedy přesněji, pokaždé byl rozdíl pouze v rozdílech v rychlosti, někdy 30 - 40, po změně pneu 50 - 60 ale vždy se projevila. A jestli jsem někoho vezl či ne +- tlak v pneu , vše jedno .
Po výměně pružiny za progresivní se už nikdy tato závada neprojevila. 8-) a navíc celý stroj se dle mého soudu zklidnil i na horším povrchu v zatáčkách.
Pro můj klid ještě nechám přes zimu vyměnit ložisko v krku :geek: na který mi bohužel z rodinných důvodů nevyšel čas i když jsem byl předběžně s Wingem domluven. Tímto mu se znovu omlouvám , jak mu snad i manželka vyřídila po osobní mé návštěvě. 8-)

_________________
Dokud žijem,je vše O.K
mobil:603242692
http://www.krusnohorskyspolek.blog.cz
neb http://kspjs.mlad.cz/index.php


Nahoru 
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tlumič řízení GW 1800 gl
 Příspěvek Napsal: 01 lis 2015 22:47 
Offline

Registrován: 07 čer 2015 12:25
Příspěvky: 24
Tak, už jsem to nevydržel a hledal proč mi to vibruje a oslovil jsem (respektive on mě zde) Ríšu Winga a děly se věci....
A) pro stroj si osobně přijel v sobotu
B) Ihned v neděli mi motku rozebral a já se málem pos.al -nemám k nikomu osobní zášť v Týně se ke mě chovali dobře no vyhodil jsem u nich 10 tis a nic- když jsem viděl co teče z trubek po tom co v Týně olej měnili myslel jsem ,že mě jebne -někdo se mnou pěkně vyj...al. Buď olej vylili a nalili bez vyčištění, propachu ,nebo jej neměnili ale naúčtovali - vzhledem k tomu,že mi stroj i po jejich opravě vibroval a tlumiče byly stále nějaké gumové nechal jsem to udělat znovu a pořádně a světe div se ...pěkná kur.árna. Na obrázku je olej vypuštěný ze stroje po 3000 po servisu vidlí v Týně. :evil:

Taťko - nebál bych se toho a udělal bych i ložisko, vím že stejně jak já nebudeš milionář a vyskakovat můžem jen do výše svého příjmu :-) No když už stroji vytáhneš vidle -neudělěj progrese i dopředu a když už jsou kryty dole neudělej zadek,nezkontroluj kyvku..přijde to pak jednotlivě na víc. Osobně chápu proč udělat komplet spodek naráz ....protože se to vyplatí (nejsem tak bohatý abych stále jezdil 350 km do Týna a platil za něco co není uděláno )...oželel jsem Ježíška a investoval do komplet opravy..(tajně - není to tak drahý jak se zde píše :) )
Příloha:
Poznámka: takto vypadá vyměněný olej ve vidlích???z Týna???
IMG_9051.jpg
IMG_9051.jpg [ 106.68 KiB | Zobrazeno 7046 krát ]

_________________
Image je na prd, počítají se jen kilometry :-)
A zdravím i odsud všechny co mají dvě kola a motor... bez rozdílu značky a kubatůry.


Nahoru 
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tlumič řízení GW 1800 gl
 Příspěvek Napsal: 01 lis 2015 23:12 
Offline

Registrován: 07 čer 2015 12:25
Příspěvky: 24
Závěry si udělá každý sám ,zde je doklad nechci nikoho urážet ani protěžovat no necháte se okrádat ?? A co nejvíc štve technika - technik co záměrně zfušuje svou práci. :evil: Možná pokud přijde reakce uvidím jak se obhájí Honda a pan Pešta z Týnu.
Příloha:
Poznámka: faktura a datum
Týn .jpg
Týn .jpg [ 103.09 KiB | Zobrazeno 7046 krát ]

_________________
Image je na prd, počítají se jen kilometry :-)
A zdravím i odsud všechny co mají dvě kola a motor... bez rozdílu značky a kubatůry.


Nahoru 
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tlumič řízení GW 1800 gl
 Příspěvek Napsal: 09 lis 2015 19:39 
Offline

Registrován: 16 čer 2010 22:40
Příspěvky: 34
Bydliště: Prešov Slovensko
To jsou ty svíčky "měněný" respektive naúčtovaný před 3tkm
Obrázek


Nahoru 
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tlumič řízení GW 1800 gl
 Příspěvek Napsal: 09 lis 2015 19:45 
Offline

Registrován: 16 čer 2010 22:40
Příspěvky: 34
Bydliště: Prešov Slovensko
v těchto teleskopech byl" měněn " tlumičák před 3tkm
Obrázek


Nahoru 
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tlumič řízení GW 1800 gl
 Příspěvek Napsal: 09 lis 2015 19:47 
Offline

Registrován: 16 čer 2010 22:40
Příspěvky: 34
Bydliště: Prešov Slovensko
na ventily ani nesáhnuto bodeť by jo, když ani svíce nebyly venku že !
Obrázek


Nahoru 
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
 
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Obsah fóra » Honda Goldwing 1800 » Obecná diskuze - Goldwing 1800


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

 
 

 
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Český překlad – phpBB.cz