HONDA-GOLDWING.CZ https://honda-goldwing.cz/ | |
Gumy na GL1800 a zuby na ních https://honda-goldwing.cz/viewtopic.php?f=7&t=831 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Svobodak [ 09 kvě 2016 20:58 ] |
Předmět příspěvku: | Gumy na GL1800 a zuby na ních |
Tak mám asi problém- již druhá zadní Bridgestone G704 180/60 R16 74H mi i při tlakování na 3 bary (300Kpa) se už po 6000 km udelají zuby na gumě a to tak, že v drážce vzorku se sjíždí náběh víc než zadní část ta jako by odstávala od drážky. Upozorňuji ,že tlak v gumě nikdy neklesl pod 2,8 Bar, což je hodnota v manuálu. Máte někdo vysvětlení ??? mám novou zadní pružinu. Jezdím tak nějak normálně - vyjímečně i ostřeji ,většinou cestovně do 120Km . Napadl mě zadní tlumič - ale to prý u 60 tis nájezdu je nesmysl ...tak kurňa co -Kamarádi najedou 2x víc s vlnkama na sjeté gumě a to foukají 2,8 Bar -já mám zuby od 2mm do 3 mm vypadá to jako pila. V zatáčkách to bručí. Díky za pomoc-pokud to někdo taky řešil. Jaké máte zkušenosti se značkami gum ? Svoboďák |
Autor: | Svobodak [ 09 kvě 2016 21:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Gumy na GL1800 a zuby na ních |
Podle Ríši -Winga- (můj servisní guru na telefonu) to chce foukat ještě výš , přez 3bary ,ale kolegové to tahají na 2,8 a stupačkami o zem- a bez problémů- jen mě ještě napadla ta váha -jezdím výhradně ve dvou ??? Nemám vozík, zadní nosič, ani nejezdím pravidelně napakován na patra. Vím že Metz nee, že Bridge je pro GL TOP marka , tak proč zase já?-- a už druhá ![]() ![]() |
Autor: | Jerry [ 10 kvě 2016 14:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Gumy na GL1800 a zuby na ních |
Buď v klidu nejseš sám. ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Winng [ 12 kvě 2016 18:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Gumy na GL1800 a zuby na ních |
No sice jsem to priteli Svobodakovi uz rikal do telefonu i jsme si psali ale pro ostatni : 18tka je extremne citliva na tlak v pneumatikach. Jiz 0,2 bar dela velke divy v trakci sjizdeni gum tvrdosti jizdy a rychlosti zataceni. Predni Stouna se nejlepe jevi pri skutecnem studenem tlaku presne 2,5 a je jedno zda se jezdi sam dvojice ci jak tezky doplnky je stroj. Pri pohledu zboku na stroj je videt proc. Ridic sedi na zadnim tlumici a spolujezdec nad zadnim kolem. Tim rozdil v celkove hmotnosti ovlivnuje zatizeni zadni pneu. Predni nikoliv. Skutecne 2,5 je predni optimum vzdy a vsude. Pri 2,65 a vyse jiz je predni perovani tvrde trpi komfort pohodli jizdy predek dribluje a hlavne razy ve zvysene mire trpi predni teleskopy a krk rizeni. Rychlost zmeny smeru je znatelne rychlejsi grip v zatackach nizzsi ale ne dramaticky. Pri 2,35 a niz nastva pravy opak. Rizeni je pomale s moto je silne nedotaciva vynasi ven zmena smeru vyzaduje nasazeni zvlaste v rychlych esickach. Pri lehkem pribrzdeni v zatacce moto silne vynasi ven a nechce zatocit. Velmi dobre tlumeni nerovnosti. Diky podhusteni vznikaji zahy na vzorku uprostred vzorove sjeti " had ". Jak je hadek pres stred = jezdi se na podhustene. Stale se bavime ale o presnem tlaku 2,5 a tu uz do hry vstupuje presnost manometru. Kdyz foukame dle sveho M 2,5 a vpredu mame "hade pres stred " foukame malo. Pri pristi vymene pneu pridat 0,15-0,2. Pro zadek plati o presnosti manometru to stejne cim vic foukame tim mene se sjizdi stred resp min se zahriva = sjizdi "placku uprostred se snazime cim dele oddalit. ". 3,05-3,20 je spravny tlak pro zadek Skutecny tlak. 3,00-3,05 pro moto s min doplnku a solo 3,15- 3,20 pro navesenou moto a dvojici. Samozrejme roli hraje i prizvednuti zadku zvedanim zadku se teziste posunuje nahoru a dopredu ale je to jen okrajova zalezitost. Podhusteni zadku zpusobuje zuby na bokach. Zuby jemne tam budou stale ale hustenim se daji minimalizovat. Ergo cim vetsi zuby tim min hustime pro nas stroj a nase zatizeni. Svobodak napr hustil 2,8 manometr mu lehce keca tak tam ma ve skutecnosti 2,6 a mel byl by min 3,1 neb jezdi ve dvojici. 0,5 bar podhusteno velke zuby . Na dalkove presuny ve dvojici po dalnici zadek snese i 3,35-3,4 na presun a tam upustit. Jen 2 typy jsou smysluplne pro 18tku. Stouny pro trakci v zatackach a tvrdsi Dunlopy na vydrz resp dalkove presuny. Omlouvam mozne preklepy pisu z telefonu. Hezky vecer. RichardS |
Autor: | Svobodak [ 15 kvě 2016 21:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Gumy na GL1800 a zuby na ních |
Díky Ríšovi opravdu mi to psal ,volal. Další gumy budou Bridgestone -zatáčky mě baví víc než dálnice. Už je mám na cestě ...foukat budu 3,1 bar ...uvidíme jak to dopadne ...jinak jsem si zajel k dvěma GL1800 a zuby mají všichni!!! Trošku mě to štvalo Electra od HD 350kg a nic nedělala (zase tak nejezdila ![]() ![]() Dám vědět po sezóně jak jsem dopadl s vyšším tlakováním. Zatím v klidu dojedu zuby ![]() Svoboďák |
Autor: | Jerry [ 15 kvě 2016 22:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Gumy na GL1800 a zuby na ních |
Já tedy nevím jestli pomůže přehušťovat pneu, ale mluvil jsem s člověkem který to hustí tak jak píše Wing a po 6tis. tam zuby má také. Asi bude zakopaný pes někde jinde, měl jsem Silverwinga 600 a zuby měl na zadním kole také zhruba po 6tis. |
Autor: | Svobodak [ 15 kvě 2016 22:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Gumy na GL1800 a zuby na ních |
Na scootrech je prý tento problém standart ( někdo tomu říká scooterová guma -asi jako tenisový loket ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Taťka [ 16 kvě 2016 22:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Gumy na GL1800 a zuby na ních |
dle mých zkušeností vřele doporučuji Avon Cobra - výměna min. po 18 000 km. Pouze když jedu s vozíkem tak je průběh nižší a vzniká ploška. ![]() dle - Toto obutí poskytuje větším turistickým motocyklům bezpečnou, klidnou a pohodlnou jízdu v přímém směru ale zároveň více než schopný průjezd zatáčkami. Tento plášť přispívá unikátní rovnováze mezi kilometrovým výkonem a požitkem z jízdy. Technologie Advanced-Variable Density Belt construction využívá bezespárový pás z ultra silného materiálu, který společně s Force Following Grooves výrazně snížil nepravidelné a brzké opotřebení na kolech, která nesou těžká břemena. Je tedy zcela ideální volbou pro turistiku. Firma poskytuje záruku OPOTŘEBENÍ 15000 Mile na všechny pneumatiky Avon Cobra a Storm 3D X-M. Snakeskin-efekt hadí kůže bočnic a hlava kobry na ramenou dodávají motocyklu skvělý vzhled. |
Autor: | Lojza [ 19 kvě 2016 17:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Gumy na GL1800 a zuby na ních |
Přispěji svou troškou:origo byly Dunlop byly dobré akorát nižší přilnavost při teplotách pod 20st.C nájezd cca.25tis přechod na Bridge .čtyři sady,nájezd cca 25tis,z toho polovina z vozíkem,plošky mimo malých na přední gumě žádné,jezdím vetšinou sám,tlak 2,8-3,0/2,3-2,5 |
Autor: | Jerry [ 19 kvě 2016 18:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Gumy na GL1800 a zuby na ních |
Já jsem se o to zajímal a prý to dělá prudké brždění. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |