HONDA-GOLDWING.CZ https://honda-goldwing.cz/ | |
tlumič řízení GW 1800 gl https://honda-goldwing.cz/viewtopic.php?f=7&t=803 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | Taťka [ 22 dub 2015 09:35 ] |
Předmět příspěvku: | tlumič řízení GW 1800 gl |
Přátelé v jedné stopě. Uvažuji nad instalací tlumiče řízení, má někdo s tím zkušenosti ?? Viděl jsem ho na Kawě a majitel si ho moc pochvaloval., lépe drží v zatáčkách na nerovném povrchu a zmizeli i kmity jaké jsem mu popisoval i přes výměnu pneu , kontroly tlumičů a krku. S díky za info |
Autor: | Winng [ 22 dub 2015 19:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tlumič řízení GW 1800 gl |
Tlumic rizeni na GL1800? GW ho nepotrebuje a neporovnavej s jinymi moty. Tlumic sem mel jak na R1 Ducati Buze i drakovi a tam to bylo fakt nutne. U GL18 zbytecnost . Mas volnej krk ci kyvku. Tu treba dotahovat vic nez pise Honda jinak spodek plave. Dobre utazenej nevybitej krk je zaklad. Nejspis mas uz vzadu i utahanou pruzinu a prazdnou hydrauliku co se nezveda od 0. Tak mas zadek nizko lezi to vzadu jak copr tim vic je odlehcenej predek a ten ti pak lita Predpokladam ze mas gumy OK a vzadu neni ueber placka. Udelat poradne natuho podvozek zvednout zadek naplnit hydrauliku a navalit vic vahy napredek. Pak neexistuje vlneni a kmitani riditek pri spravnym foukani gum ( trochu vlneni pri zatezi v tahlych zatackach tam porad bude ale to resej jen jiny brejle a ne Brace co jen nici futra trubky a znici odezvu od kola na jemnych nerovnostech ). Podvozek do poradku a tlumic nepotrebujes nikdy ) https://m.facebook.com/richard.wing.315 |
Autor: | Taťka [ 29 kvě 2015 08:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tlumič řízení GW 1800 gl |
Gumy jsem dal nový, zlepšení o 70 %. Teď jsem objednaný na výměnu ložisek krku a zadní pružiny. Pak dám vědět. Dík za rady ![]() |
Autor: | Dandi [ 17 čer 2015 11:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tlumič řízení GW 1800 gl |
Nemusíš se bát, určitě to pomůže. Minimálně zjistíš jestli něco dalšího není v p..eli. To je ale málo pravděpodobné, jedině to dofukování zadku by mohlo být ještě prázdné....... |
Autor: | Taťka [ 17 čer 2015 13:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tlumič řízení GW 1800 gl |
Dandi píše: Nemusíš se bát, určitě to pomůže. Minimálně zjistíš jestli něco dalšího není v p..eli. To je ale málo pravděpodobné, jedině to dofukování zadku by mohlo být ještě prázdné....... Ahoj, jsem objednaný na pondělí a tak dám příší týden na vědomí, jak jsem dopadl. Ložisko , ale po poradě s Wingem nechám udělat u něj ![]() |
Autor: | Winng [ 18 čer 2015 06:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tlumič řízení GW 1800 gl |
Předpokládám že slovní obrat " dofukování " je jen slovní nepřesnost neb 18tka má zvyšování předpětí zadní pružiny hydraulikou, resp elektromotor šnekový převod, šroubovice a 2 písty těsněné celkem 3mi silikonovými kroužky. Ty bývají věčné,stejně tak elektromotor a převod. Hydraulická hadice je bohužel z ne příliš kvalitního materiálu a časem měkne, úniky oleje z hydrauliky bývají naprosto ojedinělé.Čím je moto starší , tím je hadice měkčí a měkčí a chodí hydraulika zpočátku naprázdno, u cca 3 letých to bývá okolo 2-3 stupňú u 10 letých cca 10-15st. Doplnění hydrauliky je jen dočasné rešení za rok dva již opět začíná chodit naprázdno jak hadice dále změkne. Ale hadice není ,dle mého soudu to rozhodující , tou je vlastní pružina. Je stále předepnutá i když je hydraulika na 0 a stále i při státí stroje měkne. Stále. Nejméně odolnou a měkkou mají GW 01-10. Od 2012 již je o cca 10% tvrdší v serii origo Showa ale unavuje se stejně, jen její degradace díky zvýšené tvrdosti je znatelná na jízdních vlastnostech později, cca po 3 letech již citelně. Zadní pružina od ProgresSuspension je tvrdostí srovnatelná s modely 2012, jen je z horšího materiálu a degraduje velmi velmi rychle, rychleji než serie. Bohužel seriovou OEM 2012 pružinu nelze koupit jen set komplet tlumič pružinu hydrauliku.... A lze něco málo udělat pro prodloužení životnosti zadní pružiny ? Ano. Stále jak to jen jde, v zimě, přes noc, mezi vyjížďkami stahovat zadní předpětí stále na 0. Hezký zbytek týdne a víkend všem. |
Autor: | Taťka [ 30 čer 2015 20:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tlumič řízení GW 1800 gl |
tak konečně po výměně pružiny za progresivní a ujetých cca 900 km musím vše zúčastněným přátelům poděkovat za rady. Všechny popsané problémy zmizely a i Mamka si pochválila změnu v komfortu jízdy, hlavně po českých silnicích. Vřele doporučuji - pružina 2800,- + 6 000,- Kč za práci se rozhodně vyplatí. Stroj nesrovnatelně lépe sedí, hlavně na nerovných silnicích v zatáčkách a i na německých dálnicích se stroj chová daleko jistěji. Ještě mě čeká návštěva u Winnga a pak to teprve bude stroj ![]() Díky přátelé |
Autor: | Svobodak [ 04 říj 2015 11:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tlumič řízení GW 1800 gl |
Asi řeším to samé v 45-50 km/h mi kmitá řízení, mám nové tlumiče,ložiska př.kola-v Týně u Poslušných +nové gumy,třikráte převážené, bohužel jen změna razance nikoliv zmizení problému. Podle technika z Týna mám udělat ložisko krku- no Týn je pro Moraváky daleko a v práci nemají pochopení pro dovolenou -tu jsem čerpal na opravy ,výjimky...i sem tam někam zajet ![]() Tak jsem navštívil mototechnika u nás- prý je ložisko Ok (při brždění nelupne?) Stejně ho nechám min.dotáhnout? Pružinu a aktuátor kontrolovali u Poslušných a prý je v normě. mám 2003 USA verzi. Je k tomu nějaký jednoznačný závěr? Z diskuzí: Tlumiče-mám,gumy-mám,krk-uvažuji min dotáhnout?, kyvka -nemám,pružina -uvažuji. Nechci stále krvácet stojí to hafo času a peněz a stále nic - už bych to rád vyřešil -díky za rady |
Autor: | Taťka [ 04 říj 2015 18:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tlumič řízení GW 1800 gl |
s novou pružinou jsem nalítal letos asi 17 000 km. Nakonec jsem ani to neměnil ložisko v krku / nechám to na zimu / . Neváhej a nech si jí vyměnit. Nakonec i já byl dvakrát v Týně a dostal jsem stejné rady ![]() koupil jsem jí po poradě přes e- shop http://www.bikerscrown.cz/ za cca 2800,- a nechal vyměnit v Letech u Rakovníka |
Autor: | Winng [ 05 říj 2015 17:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tlumič řízení GW 1800 gl |
Co je , nebo lépe kde je -v Týně u Poslušných + ????? Pružinu a aktuátor kontrolovali u Poslušných a prý je v normě. mám 2003 USA verzi. Neboť toto je prvotřídní ptákovina, žádná norma na zadní pružinu a už vúbec ne servo není ani nikdy nebyla a pohledem zespoda že tam nějaká pružina je a něco bzučí se zjistí houbelec a stav tlumiče detto. V normě... ![]() Volná kyvka a přidřené přepákování ti bude plavat taky......například...,blbě odvzdušněné teleskopy a nestejná hladina detto.... atd... A jestli máš 03ku / 13let/ tak tam máš více věcí, už dávno za prahem životnosti jen z hlediska věku a to o dost nebezpečnejších než-li pružina či krk....Jestli chceš udělej si výlet dokud je slušně ke mě, ostatně klukúm z Moravy sem dělal a dělám nejedno moto / kontakt tu někde najdeš / a za 5 minut na dvoře Ti řeknu co máš špatně..,teda nééé v normě ![]() |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |