Registrovat    Přihlásit se    Fórum    Hledat    FAQ

Obsah fóra » Honda Goldwing 1500




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: kardan gw 1500
 Příspěvek Napsal: 23 čer 2013 19:58 
Offline

Registrován: 22 čer 2013 09:57
Příspěvky: 2
Od tý doby ,co mám GW mě při deceleraci vibroval kardan.Ze začátku sem to moc neřešil,mysle jsem,že je to tak udělaný,dřív jsem jezdil BMW K1 a to je přeci jenom trochu přesnější motorka.Na Winga sem si musel prostě zvyknout.Postupem času se mi zdálo,že je to ale nějak horší a horší.Začal jsem se poptávat o co jako jde.Tak sem se dozvěděl že je v háji kardan.Takže jsem milou kyvku rozebral abych zjistil že kříž je jako novej.Jak jsem tak koukal na konstrukci ,tak se mi moc nezdálo,že je to vychytlý.Uvědomil jsem si,že je to hodně závislé na opravdu velmi malé vůli v zadním zubovém spojení hřídele a diferáku.Nějak jsem si představoval že celej problém by vyřešilo pomocné ložisko za křížem.Takže jsem to poměřil a vyrobil jsem z gumového špalku tvrdosti jako silentbloky motoru na starý škodovce futro do kyvky s kónickým koncem aby nezalézalo více do těla kejvačky.V něm je díra asi 38mm pro kardan a ještě na začátku zvětšená pro ložisko.To jsem nalisoval přímo na konec kříže ,akorát jsem ho musel stočit na 35mm.Celé jsem to sestavil a najel už několik tisíc km a zatim dobrý.Je to úleva nebát se ubrat plyn ve vyšších rychlostech
Futro z gumy má dvě výhody,Memusíte být tak přesní při výrobě a tlumí vibrace a suvné síly kříže.Jelikož je při výkyvu z.vidlice posun kardanu vůči kyvce ,z důvodu ne absolutně přesné pozice osy kývání a osy ohyhu kříže,gumová vložka toto v pohodě zachytí.Vzhledm k tomu že na kardan nepůsobí žádné velké boční síly,myslím že životnost s dobrým ložiskem bude značná.
Možná to neni vrchol strojařiny,ale funguje to dobře.Asi jako ruský tanky.
Ještě dodám,že si myslím,že pokud někdo absolvoval opravu kardanu a nedělal si to sám,s tím ,že skutečně v ruce držel vysypanej kříž co vyndal z kyvky,soudil bych,že to možná byly vyhozené prachy.Celá akce mně stála 500,- ložisko,nějakej silentblok jsem měl a práce.Vybavenej dílensky jsem ,takže nepočítám práci na soustruhu,ale odhaduju ji v součtu tak do talíře.No a práce.To je na každym.Mě celá akce trvala den vč. vymyšlení.
No snad to někomu pomůže,jestli má někdo zájem,tak může přinýst kejvačku a kříž a můžu mu to za pár kaček udělat.
A teď bych zase potřeboval radu já.Když jedu přes nějakou větší díru,tak klepne do řízení.Je to jako když je volnej krk nebo brzdič ale všechno je richtig.Měl jsem i rozebraný vidle ale nic sem tam nenašel.Má někdo nějakou zkušenost?



Admin> Přesunuto do jiného vlákna


Nahoru 
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kardan gw 1500
 Příspěvek Napsal: 16 črc 2013 23:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 01 kvě 2012 02:20
Příspěvky: 108
Bydliště: Roznov pod Radhostem
me ceka rozborka kardanu v nejblizsi dobe..Kdyz zaradim a pridam plyn tak to vzdy trochu kopne.Zkousel jsem pohybat kolem kdyz jsem to mel na centralu a zarazenou jednicku,a je tam vule jak prase.jen nevim co se tam vysralo..Mam 88 rok a tam je kardan bez krize.Bud nejake lozisko a nebo vymlete zuby na takovem prckolecku..no,uvidim co z toho vyleze jak to rozeberu.....

_________________
RudyZZR


Nahoru 
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
 
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Obsah fóra » Honda Goldwing 1500


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

 
 

 
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Český překlad – phpBB.cz