Registrovat    Přihlásit se    Fórum    Hledat    FAQ

Obsah fóra » Honda Goldwing 1800 » Obecná diskuze - Goldwing 1800




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Revers
 Příspěvek Napsal: 21 kvě 2016 17:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22 srp 2013 21:24
Příspěvky: 21
Nazdar chlapci resil jste nekdo problem s reverzem?Pri zapnuti a pouziti jako rucni brzda se mi stava,ze to masinu obcas neudrzi,nevim jako by to melo nejakej mensi stisk nebo neco.Dik za nejakou inspiraci.Mam najeto asi10.000 tak ze by uz?Nebo se da nekde neco seridit?

Dik za rady Petr


Nahoru 
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Revers
 Příspěvek Napsal: 22 kvě 2016 14:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22 srp 2013 21:24
Příspěvky: 21
petr5713 píše:
Nazdar chlapci resil jste nekdo problem s reverzem?Pri zapnuti a pouziti jako rucni brzda se mi stava,ze to masinu obcas neudrzi,nevim jako by to melo nejakej mensi stisk nebo neco.Dik za nejakou inspiraci.Mam najeto asi10.000 tak ze by uz?Nebo se da nekde neco seridit?Pro doplneni,pri zarazeni zpatecky dvakrat nic treba potreti zpatecka maka.

Dik za rady Petr


Nahoru 
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Revers DOPLNENI INFO 3
 Příspěvek Napsal: 22 kvě 2016 15:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22 srp 2013 21:24
Příspěvky: 21
petr5713 píše:
petr5713 píše:
Nazdar chlapci resil jste nekdo problem s reverzem?Pri zapnuti a pouziti jako rucni brzda se mi stava,ze to masinu obcas neudrzi,nevim jako by to melo nejakej mensi stisk nebo neco.Dik za nejakou inspiraci.Mam najeto asi10.000 tak ze by uz?Nebo se da nekde neco seridit?Pro doplneni,pri zarazeni zpatecky dvakrat nic treba potreti zpatecka maka.
Ted jsem to zkusil a na stojanu bez zatizeni to funguje OK,cili kdyz to shrnu pri zatizeni zmacknu reverz a masinu s trochou namahy posunu,driv ani tuk apri pou ziti starteru na zpatecku treba dvakratnic,neco vrniveho je lehce slyset atreba potreti zpatecka jede,nemate poneti jak ten system funguje cim je to vlastne. pohaneno??
Dik za rady Petr

At si tady nevypravuju sam se sebou


Nahoru 
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Revers
 Příspěvek Napsal: 22 kvě 2016 15:21 
Offline

Registrován: 16 čer 2010 22:40
Příspěvky: 31
Bydliště: Prešov Slovensko
Zavolej mi. +421 905 320 396


Nahoru 
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Revers
 Příspěvek Napsal: 22 kvě 2016 17:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22 srp 2013 21:24
Příspěvky: 21
Zatim obri dik Wingovi zitra mazu pro neco na to prostriknuti doma mam jenWDcko a pak zkusim ten napnelismus. Jinak Richardovi klobouk dolu pred temi vedomostmi.Ale FAKT bez kecu,jak rikal major Terazky "na vsetko je nam trebars odbornikov"Dam pak vedet vysledek.

S pozdravem Petr


Nahoru 
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Revers
 Příspěvek Napsal: 23 kvě 2016 12:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22 srp 2013 21:24
Příspěvky: 21
Vyreseno jeste jednou diky Wingovi

S pozdravem Petr


Nahoru 
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Revers
 Příspěvek Napsal: 31 kvě 2016 17:48 
Offline

Registrován: 07 čer 2015 12:25
Příspěvky: 23
Vím,že stačí zavolat Guru. Ale nechci furt votravovat s ptákovinami :D
Tak jen ze zvědavosti do diskuze :
Zpátečka má nějaký ochranný mechanismus??? Zapadl jsem př.kolem do ríglu v kopci se zadním kolem dole kopcem- dal jsem reverz a po překonání hrbu - kdy zapracovala gravitace a táhla zpět dolů silou vlastní váhy full naloženého GL z kopce se reverz rozblikal a vypl??? žádná závada- po zabrždění -srovnání stroje - stroj couval zase bez problémů.
Tipl bych to na proudové relé- omezí přetížení startéru v obou směrech -když už nemůže ? a asi i když ,už jede rychle a nestíhá "brzdit proud el.motoru".

_________________
Image je na prd, počítají se jen kilometry :-)
A zdravím i odsud všechny co mají dvě kola a motor... bez rozdílu značky a kubatůry.


Nahoru 
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Revers
 Příspěvek Napsal: 01 čer 2016 20:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22 srp 2013 21:24
Příspěvky: 21
V ceskem navodu je uvedeno ze pri pretizeni toto muze nastat.


Nahoru 
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Revers
 Příspěvek Napsal: 01 čer 2016 21:59 
Offline

Registrován: 16 čer 2010 22:40
Příspěvky: 31
Bydliště: Prešov Slovensko
V okruhu zpatecky je speed reverse regulator kvuli ochrane starteru jeho planetove prevodovky a mechanismu v prevodovce. Pri prekroceni rychlosti limiter zpatecku vypne. Je pod zadni levou horni ramovou trubkou. Je to normalni stav. Kdyz si budem volat reknu ti detaily


Nahoru 
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
 
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Obsah fóra » Honda Goldwing 1800 » Obecná diskuze - Goldwing 1800


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

 
 

 
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Český překlad – phpBB.cz