Registrovat    Přihlásit se    Fórum    Hledat    FAQ

Obsah fóra » Honda Goldwing 1800 » Obecná diskuze - Goldwing 1800




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Sjídění levé strany pneu
 Příspěvek Napsal: 04 lis 2015 14:03 
Offline

Registrován: 04 lis 2015 13:51
Příspěvky: 1
Ahoj nestalo se vám nikomu, že by se sjížděla levá strana zadní pneu, více než pravá nebo střed. Mám GL 1800 model 2004, po první sezoně co ji mám je levá strana zadní pneu sjetá o dost víc než na pravé straně. Nevíte čím by to mohlo být? Vyfocené to nemám jen něco podobného jsem našel na netu


Přílohy:
gl.jpg
gl.jpg [ 233.86 KiB | Zobrazeno 3788 krát ]
Nahoru 
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sjídění levé strany pneu
 Příspěvek Napsal: 05 lis 2015 08:28 
Offline

Registrován: 16 čer 2010 22:40
Příspěvky: 31
Bydliště: Prešov Slovensko
Někdo bude bude mít třeba jiný názor, ale s dovolením napíšu svúj. Co rok přezuju na 18tce cca zadních 20-25 gum, na své moto mám přes 100tkm ale tohle sem dosud neviděl. Oskákané boky po podfukování jsou normální, vytrhaná guma či separace běhounu přehřátím ,zejména u Metz je dost častá, boule vydutí kordu dovnitř je též dost časté u Metz. U ostatních značek se už jedná v 95% jen o podhuštování, přetížení zejména u navěšených motorek, nedejbože pak s vozejkama. Přetížení přehřátí = ámen. Solo 2,8 bar je samozřejmě málo 3,0 je naprosté minimum na dálku 3,15 -3,30 je vyzkoušené optimum.
Mohu tě ujistit že to není 100% tím, že zatáčky doleva jsou delší nebo jak se často píše silnice má sklon kvúli odtoku vody vpravo. Ne tak tím to rozhodně není to by tak měli všechny GW.A rozhodně nemají
Málo se ví, že každý GW18 má zadní kolo vyosené vpravo oproti přednímu. Některý více, některý méně Ano zadní kolo je nepatrně vpravo oproti přednímu, zřejmě výrobní tolerance rámu, či jak je zprava dotahováno kuželíkové ložisko kyvky a vymezována vúle ... to jen múj názor.
No a proč víc sjeto vlevo ? Osobně se domnívám že :
1/buď je moto po lehké ráně a je to hnuté, či mechanicky je néco deformované, velké vúle kdesi
2/ je odlišně zatížené moto na obou stranách / jiné zatížení kufrú, jinak sedí posádka etc
3/ jak sem psal výše = více vyosené zadní kolo v rámu
Ale běžné a obvyklé a často k vidění to teda určo není.
pěkný den všem, / doufám že i někdo dalśí obětuje nějakou minutu ke psaní / práce na " Svoboďákovce " volá


Nahoru 
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sjídění levé strany pneu
 Příspěvek Napsal: 10 lis 2015 18:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 11 dub 2012 17:07
Příspěvky: 163
Bydliště: Praha-(rezervace)
Ty joooo tak to koukám jako puk 3 - 3,3 atm.? já foukám 2,8 a hlídám to pořád. No fouknu ty 3.15 atm. a uvidíme jestli bude nějaká změna k lepšímu. To s těmi MTZ je asi u GW běžné, já jsem letos měnil přední udělala se mi boule jako kráva. Tak že MTZ už nikdy. To byl krok zpět teď už jedině Bridgestony.

_________________
Honda Silverwing 600 Prodáno
Honda Goldwing 1800 ABS, AIRBAG, ,LED , DENNÍ LED.


Člověk, který cestuje s touhou dozvědět se, směřuje přes všechny dálky hlavně k sobě samému. Jan Werich


Nahoru 
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
 
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Obsah fóra » Honda Goldwing 1800 » Obecná diskuze - Goldwing 1800


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

 
 

 
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Český překlad – phpBB.cz